۱۰ پاسخ

بابا عب نداره هرچقد میلش کشید بده ببخوره..همین ک سالمن خداروشکر

پسر منم هر دو ساعت ۹۰سیسی میدم

وزنش خوبه دیگ

والا منم از ۳ماهگی اوضاعم همینه اینم شانس ماست خواهر

وای برا من بعد واکسن چهارماهگی عذابم میده انقد تف میکنه بیرون کمکیشو راستی روبیکا گروه داریم خواستی پیام بده ادت کنم Mohadeseh_z68

دخترمن فکرنکنم صدت هم میخوره دیگه خسته شدم 🥺

ببرش پیش دکتر صانعیان فوق گوارش

ولی فک کنم وزنش زیادم بد نی منم پسرم ۷۴۰۰ عه بهداشت گف رو نموداره

والا میگفتن غذا خور بسن شیر خوردنشون اوکی میشه که

شما باورت میسه پسرم دوماهه در روز یه قاشق غذا هم نمیخوره و فقط با شیر زندس😐ولی من آخر دق میکنم

سوال های مرتبط