۱۱ پاسخ

سوپ
آبگوشت
کاچی

اگ بچه زردی داره گرمی اصلا نخور

زیاد غذانمیشه خورد من که نمیتونستم بخورم
غذایی که طبع گرم دارن باحبوبات هم نخور
من فقط دوس داشتم چای بخورم😄
چای

صبونه ها شیرتخم مرغ بخور خیلی خوبه
همه غذاهای مقوی به اضافه روغن محلی بریز روش
برای ابگوشت یه پیاز فسقلی با روغن زرد پیازداغ کن بعد ابگوشت بریز داخلش
خعععلیییی خوشمزه میشه من دوست داشتم

گوشت تو شیشه
مرغ پخته با هویج
🤧

منک هنوز زایمان نکردم ولی خواهرم بعدزایمانش مامانم براش گوشت توی شیشه قرمه کرده بود باابش می‌خورد برنجشو با روغن زرد چرب می‌کرد توش زیره می‌ریخت

من سوپ زیاد میخوردم و نهایت گوشت کبابی
من خیلی درد داشتم از غذا افتاده بودم

🥲🥲🥲هیچی هرچی میخورم فشارم میره بالا

مرغ و گوشت تو شیشه بپز با ادویه کم بیشتر آبش و بخور آب گوشت و مرغ مقویه . صبحا کاچی بخور

غذاهای آبکی بخور مثلا سوپ .آبگوشت. سیرابی .پای مرغ

خورش ماهی زیاد میخورم برا افزایش شیر

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی