بنظرم نه
خوب همون نیکو بذار
خب اسمهای دختر ایرانی خیلی قشنگی داریم
چرا میخوای بذاری نیکدخت و نیکو صداش کنی؟
یه اسم ایرانی قشنگ بذار و همون صدا کن
نیکدخت باب سلیقه من نیست
سلام خب سلیقه ای هس شاید تو دوس داری بذار از بقیه نظر نپرس چون بعدها تو دلت میمونه چرا چیزی ک میخواستی نشده
نهههه
خب همون نیکو بزار دیگه چه کاریه😅
نه چرا دو اسمه اخه
بله قشنگه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.