سلام خانما، بنظرتون اسم «نیکدخت» قشنگه؟ البته نیکو صداش میکنیم😅

۹ پاسخ

بنظرم نه

خوب همون نیکو بذار

خب اسم‌های دختر ایرانی خیلی قشنگی داریم
چرا میخوای بذاری نیکدخت و نیکو صداش کنی؟
یه اسم ایرانی قشنگ بذار و همون صدا کن
نیکدخت باب سلیقه من نیست

سلام خب سلیقه ای هس شاید تو دوس داری بذار از بقیه نظر نپرس چون بعدها تو دلت میمونه چرا چیزی ک میخواستی نشده

نهههه

خب همون نیکو بزار دیگه چه کاریه😅

نه چرا دو اسمه اخه

بله قشنگه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آبتین❤️آیلین مامان آبتین❤️آیلین ۳ ماهگی
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان تیانا👼🏻💞 مامان تیانا👼🏻💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی