دیروز سنو دادم ۵هفته بود فقط ساک و کیسه زرده بود چون قبلا اینطور شده بودم جنین تشکیل نشد این دفع بزای اولین باز لکه لانه گزینی دیدم اون دفع لکه نداشتم
جنین تشکیل شده وقتی لانه گزینی اتفاق میوفته یعنی جنین میاد میچسبه به رحم..
دقیقا سوال منم همینه میشه یکی جواب بده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.