سلام مامانا برای ویارشدیدچکارمیکنید؟ دمیترون بخورم ضررداره؟

۴ پاسخ

دكتر به من گفت نهور باعث شكاف لب ميشه ولي اگه خيلي حالت بد بود چند روزي يه بار اشكال نداره

سرخود نخور، یه کوچولو پودر زنجبیل یا زنجبیل تازه بذار زیر زبونت

هر ۵ روز سرم اندانسترون که همون دمیترونه میزنم ...
صبح ها یک دونه دمیترون
ظهر ب ۶
قبل از شام متوکلوپرامید
قبل از خواب شربت پرومتازین

با این شرایط زنده موندم وگرنه نابود بودم

بمن گفت دمیترون ضرر داره ولی یکوقتا ک خیلی حالم بد میشه آمپول میزنن برام

سوال های مرتبط

مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه کربلا مامان هدیه کربلا هفته هفدهم بارداری