خانما دمیترون بخورم برای بچه خطر داره؟

۲ پاسخ

ن عزیزم من حالت تهوع داشتم دکتر برام نوشت از اول بارداریمم استفاده میکنم

قرص دمیترون در دوران بارداری و شیردهی باید با احتیاط و فقط تحت نظر پزشک مصرف شود. اگرچه این دارو در دسته B بارداری قرار دارد و در مطالعات حیوانی خطری برای جنین نشان نداده، اما برخی تحقیقات جدید احتمال افزایش خطر ناهنجاری‌های مادرزادی را در صورت مصرف در سه‌ماهه اول مطرح کرده‌اند.

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر - زینب مامان علی اکبر - زینب ۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری