خانمها از وقتی افتادم تو هفته ۱۸ سردرد دارم چرا

۳ پاسخ

فشارت رو مرتب بگیر اگر بالا نیست کم آبی هم علتش هست

منم دقیقا همینطوریم با سردرد شدید بیدار میشم معمولا واسه کم آبیع

من از همین الان مدام سردرد دارم

سوال های مرتبط

مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار🧸🥥🤎 مامان دیار🧸🥥🤎 روزهای ابتدایی تولد