۶ پاسخ

قلم گاوو با آب وپیاز وسیر هویچ زرد چوبه بزار توقابلمه روی شعله بزار بجوشه من داخل جی پز میریزم وقتی کاملا پخته شد آبش ژله مانند میشه از الک ردشون کن تا اگ استخونه ریز بشه بگیره بعد داخل ظرف جا یخی بریز وبزار توفریزر ببنده ورزانه دوسه تا بنداز داخل غذا

قلم هارو بشور اول یدور بزار در حد 4 5 دقیقه قل بزنه آبشو بریز دور این کار باعث میشه آب قلمت بوی بدی نده
بعد دوباره بریز تو قابلمه پیاز هویج برگ بو سیر بریز آب بریز درشو بزار با شعله خیلی خیلی کم از شب تا صبح مثلا یا خیلی بیشتر مادرشوهر من یه روز کامل میزاره با شعله کم بعد که دیدی آبش غلیظ و کم شد بریز تو قالب یا کم کم بسته بندی کن بزار فريزر
این کارم کنی خوشمزه میشه توش کرفس فلفل دلمه ای هم بندازی فلفل دلمه رنگی ولی نریزیم میشه خیلیا نمیریزن

زیر تاپیکات بنویس پوشک شیرخشک گهواره رفلاکس😂
بعدش همه میبینن

بفرمااا

تصویر

بفرما عشقم

تصویر

عصاره قلم براى ٦ ماه گوسفندى مجازه عزيزم

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌙نیلماه🎀 مامان 🌙نیلماه🎀 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی