من یادم نمیاد عکس دوقلوهامو جایی گذاشته باشم بعدشم خانوم دلیلی نمیبینم بخام خودمو بچه هامو ب کسی ثابت کنم والا خدا خاسته ماشالا هر کیم ک دیده عاشقش شده البته ک همه بچه خوشگلن فرشتن 👋
آب زیاد عزیزم
بنظر من یا ژنتیکیه یا شانسی من موقع دوقلوهام ن ب خودم رسیدم ن چیز خاصی خوردم حتی ی قرص اهن معمولی هم نخوردم ماشالا هرکی می بینه دلش غش میره چشما درشت مژه ها انگاری کاشته لباش گوگولییههه دماغ عملی سفید مث پنبه موهاشم بور زبونم ک ۳ متر 😂😂😂😐
شاید فک کنی تعریف الکیه ولی بخدا دقیقا همینجوریه منم هیچ کاری خاصی نکردم چیزیم نخوردم
بستگی به ژن پدر مادر داره
فقط ژنتیک
سیب و به میگن برا خوشگلی خوبه😁
ولی خب کلا این چیزا ژنتیکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.