#فرزند‌پروری
#کودک‌

تصویر
۸ پاسخ

به جای گریه کردن خودت بلند شو برو درمانگاه عزیزم ، برگشتنی هم از بستنی فروشی ها آب میوه طبیعی بخر برای خودت اگر میتونی غذا از بیرون سفارش بده
منتظر هیچکس هم نباش

فک میکنی هیچی نخوری مظلوم باشی شوهرت دلش برات میسوزه نه اصلا براش مهم نیست
اگه پول داری و شرایطش داری هم برو دارو بخر هم غذا و خوراکی بخر واسع خودت
ب خودت ارزش قائل شو منتظر شوهرت نمون
این تجربه منه

اخلاق هر کسی فرق میکنه شوهر خواهر من خواهرم رد چند سال اذیت کرد بد اخلاق بود سر یه جریان یه جوری چزونتش و محل سگ بهش نگذاشت از اون موقع خوب شده خداروشکر

خدا لعنت کنه همچین مردای رو که زنا رو از زندگی زده میکنن

چرامنتظری شوهرت کنه خودت بلندشوانجام‌بده

نمیتونی یجوری بخاطر این رفتاراش ادبش کنی که تغییر کنه

واقعا حق گفتی ، شوهر خوب ادمو جوان میکنه شوهره بد ادم نااااااابود مبکنه

بروخونه مادرشوهرت
بهشون بگو حالت بده شوهرت دارو نمیخره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی