میشوریش از وسط چند تیکش میکنی یه لیوان آب میریزی رو حرارت ملایم میپزه حالا باسیبم بزاری بپزع خیلی خوشمزه تر میشه
خب خوبشو نخريدي
خام خوشمزست كه مثل سيب ميخورم من
من که همینجوری خام میخورم و خوشمزس و خوشم میاد ولی زیادش هم باعث یبوست میشه هم درد معده میاره
پوستش کن ،خودش نرمه ک
بپز با آب کم شبیه کمپوت بخور
مم یا دمنوش به و سیب میخورم
یا به ابپز میکنم راحت میشه خورد
گسه کلا
مربا درست کن باهاش
خشک کن دمنوش بشه
یا مربا درست کن
خامش رو باید پوست بگیری کم بخوری چون باعث یبوست میشه
میتونی بخارپزش کنی، دمنوش و...
من خام میخورم خیلی خوشمزست
پخته هم خوردش میکنم هسته و.. در میارم برنج ک میزارم دم بکشه چندتا تیکشو میزارم رو برنج میپزه
تو خورشت قیمه هم میریزم خوشمزه میشه
من خام میخوردم ولی معدم درد گرفت دیگه نخوردم ، سوال منم هست چجوری باید بخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.