۳ پاسخ

خواهرشوهر منم همیشه با شیر درست میکنه

اره میشه بهش میگن قهوه لبنانی

اره ب جای اب شیر بریز
همون مدلی قبلش خوب مخلوط کن
بعد روی حرارت هم نزن
اجازه بده کف کنه بیاد بالا

اتفاقا من چون تلخیش کمتر میشه دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی