۷ پاسخ

برا منم 1400 بود دکتر گفت باید بیشتر باشه
حالا بهم لیدی میل و امگا3 داده خودمم تغذیمو تغییر دادم ببینم چی میشه

من روزی یک تخم مرغ اب پز میخوردم بستنی میخوردم سه تا لیوان شیر میخوردم سه تا بادام و سه تا گردو یه موز اینا را دکتر گفت خوردم هنوز هم میخورم میگم بزار وزن بگیره

کره بادام زمینی بدون قند بگیر بخور بانان تست سبوس دار وسمنو ومغزیجات و کباب بخور

منم سی هفته رفتم وزنش 1280بود دکتر گفت کمه لیدی میل داد بهم و امگا3خوردم توی 34هفته رفتم 2195شد بود
حالا نمیدونم چقدر شده

تو دلی منم وزنش‌ دو هفته عقبه ☹️اصلا هم نمیتونم چیزی بخورم حالم بد میشه

عدسی بخور لوبیا بخور مغز بخور ماست بخور

من سی هفته رفتم ۱۳۷۶ ….صدک رو پنجاه درصد بود نگفتن وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری