۸ پاسخ

من 4ماه و نیم با پوره میوه سیب پخته شروع کردم
بعد پوره هویج
پوره کدوحلوایی
پوره کدوخورشتی
فرنی

لعاب برنج پنچ ماه و نیم

من پسرمو از آخر شش ماهگی با لعاب برنج شروع کردم

بافرنی از۵ماهگی باتاییددکترش

من شنبه میبرم چکاب پیش دکترش ببینم چی‌میگه

من با لعاب برنج شروع کردم با اجازه دکترش از ۵ ماهگی

من با فرنی دو روزه اما پشیمون شدم گزاشتم تا ۶ ماهش تموم بشه

من با پوره هویج از ۶ ماهگی

سوال های مرتبط