رژیم منعطف باید بگیری اول
چون اینطوری که میگی اراده نداری عزیزم
تا بدنت اماده بشه و اوکی بشه
تاپیک منو بیین
سوالی بود در خدمتم
خوشبحالت والا من ذوق میکنم یه گرم چاق میشم حکمتت رو شکر خداا🥹🥲
ومنی که اصلااا استعداد چاقی ندارم بعد زایمانمم برگشتم به وزن قبلی۶۵. قدم۱۷۰ ولی خودم خیلی دوس دارم وزنم۷۰تا۷۵باشه
عزیزم منم نمیتونم هرروز میگم دیگه چیزای شیرین رو بزارم کنار برعکس فرداش بیشتر میخورم
امپول حدود چهل پنجاه میلیونه
چون فک میکنی باید یه هفته ای ده کیلو کم کنی
یک هفته رژیم سالم خوری و کالری شماری بگیر
قند کامل حذف کن نوشابه شکر قند خرما در روز یکی بخور
آب روزی ده تا دوازده لیوان بخور
هفته بعد یک تا دو کیلو کم کردی
من هم اولش اراده نداشتم بعد عزم رو جزم کردم و از ۸۵ شدم ۶۵ هنوز هم ادامه داره تا ۵۵
وای منم قبل از ازدواج ۵۰ کیلو بودم بعد زایمان تاالان شدم ۸۳ کیلو هرکاری هم میکنم نمیتونم جلوی اشتهامو بگیرم همش گشنمه
خوش به حال خودم،شوهرم کلی شیرینی وزولبیا بامیه میگیره ولی من نگاشونم نمیکنم
اره وتقعا سخته منم میخواستم 15 کیلو کم کنم،مانکن بسم ولی شکم نمیذاره
ولی خداییش با کالری شماری که تقریبا 70 درصد روزا رعایت کردم و گاهی فست 6 کیلو کم شدم و واقعا از دورشکم و کمرم کم شده
عوارض ک داره هرکاری بکنی عوارض داره دیگه
میگن تهوع سرگیجه داره و کلا بی اشتها میشی
باید مرتب ویتامین مصرف کنی
برو دکتر تغذیه برنامه بده بهت
جاریم ۸۵ بود در عرض دوماه شد ۶۵
منم دلم میخاد ۵،۶ کیلو کم کنم ولی اشتهام زیاده زمستونی فقط خوردم خوابیدم اضاف وزن گرفتم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.