۱۰ پاسخ

به نظر من که خیلی اذیت میشی حداعقل نگه دار چند ماه بعد برو

بزار چهل روزش بشه بعد برو زیر چهل گناه داره ببری

جوری مسافرت برین که پاک شده باشین تو مسافرت رابطه مزه میده

منم ۲۰ روزگی رفتم شمال برو خوش بگذره

من خواستم برم انقدرگفت زیرچهل روزگی نبایدبری خواهرجان منصرف شدم

من ۱۰روزگی باهاش رفتم اگه کمکی داری برو

نرفتم ولي فك كنم خيلي اذيت بشي

اره ما اومدیم خوزستان
فوق العاده راحت بود

اره مشکلی نیس..قنداقش کن قشنگ شکمش تکون نخوره

اذیت میشی خودت

سوال های مرتبط

مامان imah مامان imah ۵ ماهگی