بچه هایی که تهران‌زندگی میکنید هستیدیا رفتید؟

۱۳ پاسخ

هستم رفتن مال کسی که هم شوهرش بتونه بیاد هم جا داشته باشه خونه مردم زیاد نمیشه موند

من اومدم روستا ولی اصلا راحت نیستم تا جایی ک میتونید بمونید خونه خودتون

هستم تازه امروز سرکارم بودم نمی‌دونم چرا نمیگه برو

یعنی بنظرتون جنگ تموم میشه اتش بس میشه ای خدا

جایی نمیریم . اخه با این شرایط بارداری ک هرساعت نیاز به یچیز داریم خونه بقیه بریم هم اونا اذیت میشن هم خودمون😅

هستیم☺️

هستیم

هستم و جایی نمیرم✋

هستیم😌

من جایی نرفتم. اخه تا چند روز فرار؟ بلخره اونایی ک رفتن باید برگردن خونشون

فعلا هستیم و زنده ایم😅

هستیم عزیزم کجارو داریم بریم

متاسفانه رفتیم

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۲ ماهگی