ازمنم ۹۵ بود دکترگفت بایدرعایت کنی
ببین خطرناک نیست من یبار تست دادم شب قبلش برنج و خورشت خورده بودم فک میکردم چون زود خوردم بالا نشون نمیده ۱۰۰شد ازمایشم یه هفته رعایت کردم موز خیلی میخوردم قطعش کردم تو سالاد دیگ سس نزدم توشم خیارو کدو میریختم بعد یه هفته دوباره ازمایش دادم شد۸۶
عزیزم شب قبلش چی خوردی؟؟؟
اره بالاست باید رعایت کنی
خطرناک نیست نترس باید کنترل شه فقط
خطرناک که نه ولی باید حتما تحت نظر باید باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.