سلام دوستان
جواب آزمایشمو گرفتم، قندم ۱۱۳
خیلی خطرناک ؟!

۵ پاسخ

ازمنم ۹۵ بود دکترگفت بایدرعایت کنی

ببین خطرناک نیست من یبار تست دادم شب قبلش برنج و خورشت خورده بودم فک میکردم چون زود خوردم بالا نشون نمیده ۱۰۰شد ازمایشم یه هفته رعایت کردم موز خیلی میخوردم قطعش کردم تو سالاد دیگ سس نزدم توشم خیارو کدو میریختم بعد یه هفته دوباره ازمایش دادم شد۸۶

عزیزم شب قبلش چی خوردی؟؟؟

اره بالاست باید رعایت کنی
خطرناک نیست نترس باید کنترل شه فقط

خطرناک که نه ولی باید حتما تحت نظر باید باشی

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته ششم بارداری
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آبان مامان آبان هفته بیستم بارداری