۸ پاسخ

من ۱۱ ۱۲ شب میبرم

من همیشه ساعت ۷ غروب میبرم. بعد شیر میدم و میره برای خواب شب

نه من صبح تا ظهر میبرم

من دیشب بردم

نه من همیشه ظهر میبرمش حموم که هوا توی گرم تریم حالته بعدشم قشنگ گرمش میگیرم

نهایت تا هفت ببر

نه قبل از غروب

ندی بهتره

سوال های مرتبط