۱۸ پاسخ

جواب داددد🥲😂😂

تصویر

من قرص سیپروهپتادین میخورم با مولتی ویتامین مینرال خیلی اشتهامو باز کرده

من ۶۰ بودم شدم ۶۵
بعد رسیدم ۵۷الان آرزومه باز بشم ۶۰

میشه بگی دور کمرت و باسنت چنده با متر؟

وای چطوری چ کار میکنین لاغرین من ۷۵ کمتر نمیشم
مجرد ک بودم ۶۸
البته قدبلندم زیاد مشخص نیست تپلم 😂

من ۵۷ مخام ۶۰ بشم فقد قرص زینک تنها خوردی و روزی چندتا چ موقع هایی خوردی ؟ برم داروخونه بگم قرص زینک بده؟؟؟

منم دوس دارم چاق شم روزه رگفتم لاغرترم شدم😵قرصت میشه عکس بدی

وای دختر منم دقیقا ۴۷ کیلو ام میخوام ۵۷ ۵۸ بشم چ چیزایی میخوری

عکس زینکو میدی؟من میخاستم برم گین اپ بگیرم دیگه

منم ۴۵ بودم اما زینک روم اثر نداشت فقط بهم انرژی داد یه قرص ۷ میوه پیدا کردم اونو خوردم الان ۵۱ بشم ۵۷ دیگه خیالم راحت میشه

عزیزم زینک روزی چند تا میخوری؟واسه شیردهی مشکلی نداره؟اخه منم ۴۵ کیلوام😑

عزیزم میشه عکس قرص و بزاری ببینم چطوره

چجوری استفاده میکنی؟ روزانه چندتا؟ چه ساعتی؟ کدوم برنده زینک پلاست؟

عزیزم خوبه منم بگیرم 45کیلو ام خیلی غذا میخورم ولی چاق نمیشم بعد ب بچه امم شیر میدم مشکل نداره

من از ۵۵ تکون‌نمیخورم🥲

بنده برگزیده ی خدا🚶‍♀️❤️❤️❤️

فقط زینک میخوری؟
منم خیلی لاغرم ۴۳ کیلو با قد ۱۶۵ 🤦🏻‍♀️💔

برنامت چی بوده من ۴۰ کیلو ام🤣 نه میره بالا نه میاد پایین

سوال های مرتبط