من فقط سه کیلو زیاد شده وزنم..عادیه .؟

۱۱ پاسخ

منم سه کیلو

منم ۴کیلو تا الان اضافه کردم
دکتر گف مهم وزن نینیه

من ۱۲ کیلو اضافه کردم🫢😐نرماله😑😂؟

منم ۳ کیلو و نیم تا الان اضافه کردم ، چون قبل بارداری اضافه وزن داشتم دکترم گفت خوبه

من ک سر دخترم اول ۶ کیلو کم کرده بودم بعد ۴ کیلو اضافه کردم اخرش ک داشتم زایمان میکردم ۲ کیلو از قبل حاملگی کمتر بودم سر پسرم تاحالا استوپ بودم کم نکردم ولی اصلا زیاد نکررم تازه حس میکنم ۱ کیلو رفتم بالا بازم بایر برم دکتر وزن کنه با ترازو خونه کشیدم

من تا الان ۷ کیلو اضاف کردم از اول بارداری تا الآنم کم نکردم اضاف کردم همش😑

منم همینطور
اصلا وزن مادر ربطی ب جنین نداره
زنداداش من کل بارداریش ی کیلو اضافه کرد
دخترشم ۳۶۰۰ بود

من چهارکیلو نی نی هم وزنش کمه🥲

اوایل کم نکرده بودی؟ اضافه وزن نداری؟ میگن کسایی اضافه وزن دارن زیاد وزنشون بالا نمیره منم ۵ کیلو بیشتر از قبل بارداری ام البته اولش ۳ کیلو کم کردم

اره بعضیا مثل من تا اینجا خیلی وزن میگیرن بعصیام نه ولی وزن بچه نرماله پس جای نگرانی نیست
من ۲۰ کیلو اضافه کردم😂

اره گلم من تا الان یه کیلو اضافه کردم

سوال های مرتبط