وزن نینیم توسونو۱۲۰۰بودکمه چیکارکنم 🥲😔

۹ پاسخ

عزیزم مغزیجات بخور. حلیم. ابگوشت. تخم مرغ آب پز. حبوبات. پودر لدی میل البته با نظر دکترت این پودر رو تهیه کن

دکترت واست چیزی ننوشته ؟ اصولا لیدی میل میدن

کره بادام زمینی هم خوبه

چند هفته ای
؟؟

چند هفته انجام دادی؟

مگه دکتر گفت کمه؟

خوبه دیگه

خوبه که برا ۲۹هفته و چند روز

گهواره نوشته سی هفته تمام باید ۱۳۰۰باشه

مال منم ۱۲۳۴ بود 🥲
فردا نوبت دکتر دارم امیدوارم از الان به بعد وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک ۱۱ ماهگی
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی