خیلی خوبه، ولی برای کسی که حجم موهای زائدش زیاده... من یه چندبار زدم، ولی نمی ارزید باید چقدر صبر میکردم تا دوباره کاملا همه ی موها دربیاد و دوباره وکس بزنم و تا یه مدت مجبور بودم پشمالو باشم، و اصلا دوست نداشتم
من پاهام و دستام رو مومک میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.