کیا وکس میزنن راضی هستید ؟ برای پاهاتون

۲ پاسخ

خیلی خوبه، ولی برای کسی که حجم موهای زائدش زیاده... من یه چندبار زدم، ولی نمی ارزید باید چقدر صبر میکردم تا دوباره کاملا همه ی موها دربیاد و دوباره وکس بزنم و تا یه مدت مجبور بودم پشمالو باشم، و اصلا دوست نداشتم

من پاهام و دستام رو مومک میکنم

سوال های مرتبط