برا من وزن کن بود قرص ال آرژین داد و لیدی میل . گف گوشت و تخم مرغ و شیر و لبنیات و مغزیجات و حلیم هم بخور . تو دوهفته ۷۰۰ گرم رف رو وزنش
من کاکائو میگیرم تو یه لیوان یه تیکه نبات میندازم واشد و خنگ شد با دوپیمانه لیدی میل قاطی میکنم البته اگه دیابت و فشار داری لیدی میل ممنوعه
بنظرم دکترتو عوض کن بعدش همین غذای خودتو بخور بچه وزن میگیره گوشت مرغ ماهی گردو بادام همه ی اینا خوبه بستنی
عزیزم توی تاپیک قبلیت چقدر چیزای عالی دکتر بهت گفته بخور آفرین چه دکتر خوبی
پودر لیدی میل هم اگر قندت بالا نیست میتونی بگیری در روز یکبار بخوری یا یک روز در میان یک لیوان درست کنی نوش جان کنی
طعم هم وانیلی و کاکائویی و موزی و توت فرنگی داره
من توت فرنگیشو دوست ندارم
کاکائویی مث شیر کاکائو هستش
وانیلی و موزی رو من بیشتر از همه دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.