خانما کباب از رستوران میتونم بخورم؟

۸ پاسخ

مرسی خوشگلا❤️

زیاد وسواس نده بخوره بابا نوشجونت

پیازم کنارش بخوری حتما با گوجه کبابی😂

عزیزم سختش نگیر همه چی بخور نوشجونت

هیچ غذایی ضرر نداره عزیزم ولی ب اندازه مقدار مناسب تعداد دفعات کم
زعفرونم تو غذا کم مشکلی نداره

واه چرا که نه؟!

اره نوش جون ، جای خوب بخور

اره اگه از جاش مطمئنی

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا و تودلی مامان ایلیا و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری