۱۴ پاسخ

ما خونه مامانم دور هم جمع میشیم نباید بذاریم آیین هامون به دست فراموشی سپرده بشن🤞🏻

بله حتما
نور بر تاریکی پیروز است✌️✌️

بله حتما، آیین کهن وباستانی مون باید جشن بگیریم 🌱✌🏻

نه به احترام شهدای وطنم

ما که کوچولو برگزار میکنیم ولی ترقه نمیزنیم مزاحمتی برای کسی نباشه... قانون رو هم رعایت میکنیم

بالن گرفتم چندتا

ما مثل هرسال خونه مامانم جم میشیمو از رو آتیش میپریم.دخترم کلی کیف میکنه

قطعاا

بله صد در صد

بله حتما هرچند کوچولو ولی برگزار میکنیم

ظهرخونه مادرم بودیم ولی اومدم خونه خودم وبرنامه خاصی ندارم

من از تموم خانواده دورم همسرمم شب برمیگرده از سرکار🥲امروز چهارشنبس؟

منم ک ازخانوادم دورم مشهدم خانواده شوهرمم برنامه ای ندارن هرکس یه جا ولو ولی شاید بزیم باغ دوستامون که اونم بادوتا پسزام سختمه

بله
یه اتیش کوچولو روشن کردیم و از روش پریدیم عصری

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی