من که براش شیشه شیر بی بی سیل مدل جدیدشو گرفتم واقعا عالی بود منتهی هم گرونه و هم کمیابه ؛ طوری ک من واس عوض کردن سری شیشه شیر واس وارد ۴ ماه شدنش هرچقد گشتم سریشو پیدا نکردم و ناچارا شیشه شیر دکتر براونز گرفتم اون موقع متوحه شدم چقد بی بی سیل عالی بود ؛ وقتایی ک با بی بی سیل شیر میخورد عاروقی که میزد خیلی کوچیک بود ولی الان با این شیشه شیر عاروقاش در حد یه ادم بزرگسال که نوشابه خورده باشه😄 واقعا اینجا بود فهمیدم با بی بی سیل حجم خیلی کمی هوا رو میخورده
کولیک نداشت ولی اونت اصل گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.