۲ پاسخ

من که براش شیشه شیر بی بی سیل مدل جدیدشو گرفتم واقعا عالی بود منتهی هم گرونه و هم کمیابه ؛ طوری ک من واس عوض کردن سری شیشه شیر واس وارد ۴ ماه شدنش هرچقد گشتم سریشو پیدا نکردم و ناچارا شیشه شیر دکتر براونز گرفتم اون موقع متوحه شدم چقد بی بی سیل عالی بود ؛ وقتایی ک با بی بی سیل شیر میخورد عاروقی که میزد خیلی کوچیک بود ولی الان با این شیشه شیر عاروقاش در حد یه ادم بزرگسال که نوشابه خورده باشه😄 واقعا اینجا بود فهمیدم با بی بی سیل حجم خیلی کمی هوا رو میخورده

کولیک نداشت ولی اونت اصل گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط