به منم گفت ماهی یه بار دیگه عددش زیاد مهم نیست عزیزم نگران نباش فکرای بد نکن
وقتی سرکلاژ میکنن دیگه تمومه و نیاز به بررسی طول سرویکس نیست
استرس نداشته باش ،تو داری استراحت میکنی شیاف هم میذاری،کار سنگین هم ک نداری پس چرا باید بیاد پایین
من ماهی یبار ولی سرکلاژی نیستم حالا نمیدونم واسه ۳۲ هفته هم برام نوشته
من دکترم گفت 25 هفته یه بار چک کن که اگه کم شده باشه پساری برات بزارم
من ک دو سه روز بعد چک کرد دیگه چک نکرده گفت نیازی نیس چک کنی بعد سرکلاژ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.