۴ پاسخ

من باشگاه رفتم حدود ۱۲ کیلو تو ۱سال کم کردم.زمانش طولانی بود اما نتیجه عالی بود.بدنم سفت وعضلانی شد وکمرم باریک.ازطرفی برای روح و روانم هم واقعا تاثیر گذاشت

من ۱ سال ۳۰کیلو کم کردم پیاده روی داشتم و روزی ۱۵۰۰ کالری تقریبا

دکتر تغذیه
منصور افشاری خیلی خوبه

من ت سه ماه 10 کیلو تا 11 کیلو کم کردم با برنامه کالری شماری زیره خیلی هم راحت بدون ورزش ولی متأسفانه ب خاطر داروهای هورمونی همه برگشت

سوال های مرتبط