۷ پاسخ

من طبق خورد خوراک خودم
همه چییی خوردم نه زوم‌کردم‌رو بادام و مغزیجات نه‌چیزی
میوه پرتقالو سیب خیلی خوردم اواخر
غذا برنحو مرغو عدسی بیشتر بود اما ماکارانی خیلیییی چون خیلی دوست داشتم
وووو سبزی خوردن هر وعده سبزی خوردن داشتممم ولبنیات هم‌کمتر بود حتی مغزیجات هم گاهی فقط پسته بقیه‌چیزا اصلاااا نبود حتی بادام ازاول بارداری نخوردم
و اینکه کل وزنی که اضافه کردم با ارفاق شده هفت کیلو اما الان چون طبیعی ام بهم‌ختم بارداری دادن بخاطر وزن بالای بچه
پسسسس نچسب به یه‌چیز خاصی باید همشون باشه
دیابت هم‌نداشتم که فک کنی بخاطر اون بچه وزن‌گرفته

تخم مرغ و تخم بلدرچین بخور..برنج کم کن بجاش گوشت و مرغ و ماهی بخور...من وزن بچه ام خیلی پایین بود...س هفته آخر همینارو خوردم یهو وزن بچه ام بالا رفت ...روزی س وعده تخم مرغ میخوردم...

سونوداپلرخون رسانی رفتی؟؟؟

اجیل بخور من زیاد بادام‌زمینی خوردم‌البته اگر بهش حساسین نداری ...گردو بخور روزانه ...کباب بخور
گوشت گوسفندی کباب کن
تخم مرغ ابپز یا نمیرو هرکدوم‌ک دوس داری دلتو نزنه ...دلستر هرطعم ک دوس داری بخور

ناشتا شیر و تخم بلدرچین شنیدم خیلی خوبه یک روز درمیون ولی زیاده روی نشه مثلا ی هفته بخوری خوبه

دکترت نگف چی بخوری؟خیلی کمه وزنش🥲

عزیزم منم بچم تو‌سونو ۳۴ هفته ۱۸۰۰ بود گفتن خیلی کمه .ولی اگه‌خونرسانی خوب باشه ژنتیکیه که بچه من به خودم رفته ریزه😓

سوال های مرتبط