چرا همتون هوس جیگر میکنید مثلا هوس زعفران یا آناناس نمیکنید😃همش جیگر

۸ پاسخ

خب آناناس که ممنوع نیست میریم یه گوشه اناناسمون رو میخوریم😂😂

من ک همشو خوردم بارها

اتفاقا من از جیگر متنفرمو هوس زعفرون و اناناس میکنم😩

من هوس بستنی سنتی زعفرونی بستنی نونی زعفرونی شربت زعفرون میکنم خیلی ولی نخوردم تا حالا

من که زعفرون هم میخورم.😐

من شدیدا دلم یه غذا پر از زعفرون میخواد . تهچین زعفرانی 🥲🥲🥲

من عاشق کمپوت اناناسم الان ک گفتی واقعا دلم خواست اما مجبورم نخورم 😑😂

حالا من هوس اناناس نکرده بودم ک ب لطف تواونم هوس کردم دستت دردنکنع🥴🤣

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری