خانماباقالی پلو توبارداری مضره؟؟

۹ پاسخ

نه بابا من زیاد خوردم ولی هفته های اخر بخاطر اینکه میگن بچه ممکنه فاویسم بگیره نخوری بهتره

منم چند باری خوردم

ن عزیزم منم میخورم

نه مشکلی نیس من 4 ماه هی باقالی میخوردم هر روز 😅

من چندباری باقالی خوردم درحد رفع هوس

من میخورم

هوسی بخور

نه عزیزم چون پخته مضر نیس خامش کم‌خونی میاره

باقلا مضره

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان nikan مامان nikan ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی