نه بابا من زیاد خوردم ولی هفته های اخر بخاطر اینکه میگن بچه ممکنه فاویسم بگیره نخوری بهتره
منم چند باری خوردم
ن عزیزم منم میخورم
نه مشکلی نیس من 4 ماه هی باقالی میخوردم هر روز 😅
من چندباری باقالی خوردم درحد رفع هوس
من میخورم
هوسی بخور
نه عزیزم چون پخته مضر نیس خامش کمخونی میاره
باقلا مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.