ابلیمو بخور ، برو دکتر فشار خیلی بده کنترلش کنن
خیار بخور بدون نمک زود میاد پایین
من فشارم بالاست دکتر کفت میتل دوپا بخور
قرص باید بخورید متیل دوپا اگر همیشه بالاست باید مرتب و سر وقت بخورید فشار بالا تو بارداری خطرناکه
اب
خیار
مصرف نمکتو کم کن خب
یدونه متیل دوپا بخور
بیمارستان دکتر
خیار خیلی سریع میاره پایین،آب زیاد بخور آبلیمو بریز توآب بخور
اسپرسو،خیار و گوجه بدون نمک،کاهو،قرص متیل دوپا
اگه خیلی بالاس بروبیمارستان
خیاربدون نمک بخور
کاهوبخور
ماست خیار
متیل دوپا نمیخوری؟؟؟
خیار رو بدون نمک بخور خوبه
آبغوره بدون نمک
قره قروت
اب لیمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.