۹ پاسخ

منم رفتم ۱۳۰۰بود گفتن خوبه مشکلی نیست چیزی بهم نداد

والا دکتر من گفت خیلی خوبه این وزن ۱۴۰۰توی ۳۰هفته،گفتم کمه گفت نه خوبه

نخود اب باقلم حلیم اگه قند نداری بادوم درختی تخم ابپز ....

یکم کمه

یکم کمه

پروتئین، گوشت مرغ ماهی ، حبوبات عدسی آش ، خوراک لوبیا
سبزیجات ، بادوم و گردو
حلیم ، آبگوشت،فرنی ، سوپ جو یا آشِ جو
لبنیات ماست و پنیر
پودر لیدی میل یا مکمل که اینو از دکترت باید بپرسی برات بنویسه
و میوه حتما بخور

من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود سعی کن تغذیه تو خوب کنی حبوبات گوشت قرمز اجیل بستنی حلیم بخور زیاد

برای من ۱۳۸۶ بود دکتر گفت کمه

نه دیگه کم نیست گهواره هم زده ۳۰هفته کامل ۱۳۰۰
ولی با مشورت دکترت ال ارژنین و لیدی میل مصرف کن اگه اجازه میده

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر ۷ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۱ ماهگی