۲۰ پاسخ

اونجا رو فقط ب عنوان تقویم دارم

از اول مسخره بود

پولی شده همه چیزش

آره خیلی

چی هست حالا؟ نشنیدم

لونا خوبه ب عنوان تقویم
و گهواره ام عالیه

من مزخرف بود

منم یک زن رو دارم الان چرت شده اشتراک باید داشته باشی

من پریودمو ثبت میکنم فقط

خیلی مزخرف شده

من به عنوان تقویم استفاده میکنم خیلی مسخره شده

سلام خوبی اره منم داشتم برنامشو دو سه سال میگفت اشتراک بخر و اینا نمیتونستم وارد شم دیگه حذفش کردم

پولکی شده برنامش. تازه هر چیزی هم نمیتونی بگی. پاکتو میخونن اگه خوب بود میزارنش

شما هم اونجا کامنتا رو نمیبینین؟ پولکیای مسخره فقط باید همه چی گل و بلبل باشه مثل کره شمالی.تایید هم باید قبلش بکنن که چی میگیم😑

اینجا فقط خوب بود که الان خیلی مزخرف شده مجدد

چرا کامنتا اونجا نمیاد؟

منم دارمش از ۷ و ۸ سال پیش امسال مسخره شده

آشغال شده

من از اول خوشم نمیومد پاک کردم
گهواره خیلی بهتره

اونجا کلا پولی شده

سوال های مرتبط

مامان 🍓دخترم🍓 مامان 🍓دخترم🍓 ۱ سالگی
مامان arezoo مامان arezoo ۲ سالگی
مامان حلماوآیهان مامان حلماوآیهان ۲ سالگی