۳ پاسخ

گلم هم هفته ایم منم درد دارم فکر کنم چون رحم داره جا باز میکنه

چند هفته ای عزیزم

دل و کمرت بدون خونریزی درد میکنه عادیه چون رحم داره جا باز میکنه شیاف استفاده کن برای نفختم عرق نعنا با اب قاطی کن بخور بهتر میکنه نفختو

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد