چهل گیاه بنظرم خوب نیست پسته ای و نخودی اشکال نداره
میگن همه مدلش خوب نیست به خواطر ترکیباتش،مخصوصا چهل گیاه یا اون مدلی گه زعفرون داره،حتما از دکترتون بپرسید
قوتو طبع گرمی داره و توی هفته ی شما مشکلی نداره ولی باید کم مصرف بشه که تپش قلب نگیرین
نه من میخورم اتفاقا دکتر تغذیه بهداشت میگفت با شیر بخوری برا وزن دهی عالیه
نمیدونم
ولی فکنم خیلی گرم باشه
مقویه و البته گرمی
نه بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.