سلام بچه ها
برای سردرد چیکار میکنین اگه نخوام قرص بخورم ؟

۵ پاسخ

چشمات و سرت و با شال ببند همه جا رو تاریک کن دراز بکش آروم باشه

یکم ماساژ بده سرتو با شال محکم ببند بخواب

دوش ابگرم
چایی هم خوبههه

سیب درختی عالی من فقط سیب میخورم سردردمو ازبین میبره

استراحت
دوش

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد