ناشتا زیر ۹۲
یک ساعت بعد زیر ۱۴۰
دوساعت بعد زیر ۱۲۰
برای شما قند یک ساعت و دوساعت بعد بالاست
قند ناشتات زیاده یکم مثلا من۸۸بود گف یکمممم زیاده باز تو لب مرزی در واقع.قند یکساعتتم بیشتر از مرزه مثلا من۱۷۳بود یکمی زیاده از تو از مرز رد شده
قند ناشتام یکم ولی یک ساعته و دو ساعته ت بالاست
قند ناشتا باید زیر ۹۲باشه
ناشتات و یک ساعتت بالاس رعایت کن بیاد پایین
ببین مثلا قند ناشتا باید زیر۹۳ باشه
رژیم بگیر ان شاءالله حل میشه
محدوده رو هم باید بفرستید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.