خانوما گردو هم بخورم بچه وزن میگره؟؟

۴ پاسخ

گردو هم جز مغزیجاته دیگه

ممنونم ازتون

گردو‌ و بادوم جفتش عالیه
شیر خرما عالیه
فرنی خیلی خوبه

اره خیلی خوبه امگا ۳ داره

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد