خوردن اسپرسو ضرر داره ؟

۶ پاسخ

نه بابا نخوری

نخوری بهتره

آره دکتر به من گفت نخورم چون برا بچه خوب نیس کافئین بالا داره

تک شات اشکال نداره حواست به کافئین چیزای دیگه ای که در روز میخوری هم باشه

نخور لطفا کافئین خوب نیست، احتمال بیش فعال شدن بچه رو هم بالا میبره

ضرر که اره داره
خواستی بخوری‌ زیاد نخور
رقیق یا کم کافیین بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان بچم مامان بچم ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی