نه بابا نخوری
نخوری بهتره
آره دکتر به من گفت نخورم چون برا بچه خوب نیس کافئین بالا داره
تک شات اشکال نداره حواست به کافئین چیزای دیگه ای که در روز میخوری هم باشه
نخور لطفا کافئین خوب نیست، احتمال بیش فعال شدن بچه رو هم بالا میبره
ضرر که اره داره
خواستی بخوری زیاد نخور
رقیق یا کم کافیین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.