۴ پاسخ

عزیزم واسه اینه که تنظیم کنی المنت از بالا روشن باشه یا از پایین یا دوطرف باهم...برای کیک هم معمولا فقط پایین رو روشن میکنن وقتی خلال زدی دیدی کیک پخته بعد بالا رو بزنی تا روی کیک طلایی بسه

وسطی مال اینه که تنظیم کنی فقط کف اش داغ بشه
یا فقط بالاش داغ بشه
یا هردو طرف داغ بشه تصویرش مشخص رو همون بزار

وسطی خوب مشخص نیست ولی مربوط به تنظیم حرارته که المنت بالا روشن باشه یا پایین یا هردو

این چیه خب چ وسیله ای هست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۶ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۶ سالگی
مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی