۵ پاسخ

یه شب بستری میکنن،من تا شب بیحرکت بودم،چون عامل سردرد و کمردرد های بعد از سزارین حرکت توی ساعت های اولیه هستش،بعد هم باید چیزهای کافئین دار بخوری تا اثر بیحسی بره،

چرا نباید سر تکون بدی؟

چند روز بعدش بخیه هارو میشه کشید؟

قبلشم حسابی چیزای مقوی بخور که بعدعمل زودسرپابشی من قبلش ویروس گرفته بودم الان خیلی حالم‌بده

تقریبا دوروز بعدازعمل تا۸ساعت سرتواصلا تکون نده بعدش که اجازه داشتی چیزی بخوری تندتندنسکافه چای بخورکه بعدش سردردنشی

سوال های مرتبط

مامان الوین 💙 مامان الوین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی