دخترم پستونک میگرفت یهویی ول کرد 🥲🥲

پوشک شیرخشک

۴ پاسخ

دخترای منم یه دفعه نخوردن

منممم🫠

عزیزم بهتر بعدا وابستش میشه خیلی سخته دل کندن‌ ازش
فرم فک و دهنشم‌تغیر نمیکنه

وای چه بد پسر منم ول کرد الان خیلی اذیت میشم 😐

سوال های مرتبط

مامان 💓هانا💓 مامان 💓هانا💓 ۵ ماهگی