ارومیه
#بهداری
#مسکونی -زدن
#تب ،مای بی‌بی

۴ پاسخ

الان تو اینترنشنال دیدم گفت حمله به چند نقطه مسکونی ور تهران که مربوط به سپاه بود .حالا راست دوروغشون نمیدونم

منزل مسکونی سپاه بودن؟؟؟؟

والا ما شهرستانهای تهران هستیم گرمدره رو شب ساعت ۳به بعد زدن شیشه هامون لرزیدچندبار گفتن منطقه پیروزی واتوبان وبزرگراه رو زدن.

سمت ما بود؟

سوال های مرتبط

مامان قندوعسلم مامان قندوعسلم ۶ سالگی