خب اینجوری رژیمت نابود میشه کلا بعضیا میگن رژیم میگیرن چاق میشن بخاطر همینه خیلی گرسنه میمونن بعد یهو قندشون میفته میلش به شیرینی بیشتر میشه و غذا همزیاد میخوره بعد چاق تر میشه باید غذاتو بخوری ولی کمتر ن اینکه کلا گرسنه بمونی هیچی نخوری صبحونه ناهار شام به وقتش بخور شیرینی حذف کن غذاتم کمتر مثلا ۷.۸قاشق برنج بخوری بیشتر سینه مرغ و تخم مرغ آبپز بخور
تورژیم شیرینی چ معنی میده
شیر خشک میدی ؟
شیرینی اخه؟!
منم میخام لاغر شمنمیتونمم
خواهر جان بیا منم بخور🤣🤣🤣🤣
باید چیزای مقوی بخوری قارچ سرخ کرده و ماست خوب هستن ولی مقوی نیستن بجای این عسل میخوردی یا آجیل یا غذایی ک مقوی باشه بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.