۷ پاسخ

خب اینجوری رژیمت نابود میشه کلا بعضیا میگن رژیم میگیرن چاق میشن بخاطر همینه خیلی گرسنه می‌مونن بعد یهو قندشون میفته میلش به شیرینی بیشتر میشه و غذا هم‌زیاد میخوره بعد چاق تر میشه باید غذاتو بخوری ولی کمتر ن اینکه کلا گرسنه بمونی هیچی نخوری صبحونه ناهار شام به وقتش بخور شیرینی حذف کن غذاتم کمتر مثلا ۷.۸قاشق برنج بخوری بیشتر سینه مرغ و تخم مرغ آب‌پز بخور

تورژیم شیرینی چ معنی میده

شیر خشک میدی ؟

شیرینی اخه؟!

منم میخام لاغر شم‌نمیتونمم

خواهر جان بیا منم بخور🤣🤣🤣🤣

باید چیزای مقوی بخوری قارچ سرخ کرده و ماست خوب هستن ولی مقوی نیستن بجای این عسل میخوردی یا آجیل یا غذایی ک‌ مقوی باشه بهتر بود

سوال های مرتبط