من اگ برسم بهش لوس میشه مرض میگیره نمیکنم در نتیجه
ماسک داخل حمام و بعد حمام میزنم و اینک خیس شونه نمیکشم همین😁
میبرم حموم میشورم میبافم😂😂
ریزش آنچنانی ندارم
شامپو و ماسک مو دارم تو حمام میزنم همین
زینک پلاس میخورم و روغن آرگان میزنم. ریزش داشتم خیلی تازه شروع کردم ببینم نتیجه میده یا ن
هیچی😂😂😂شونه کردنش هم معضله موهام نرمه همش گره میخوره
نرم کننده و ماسک مو
جدیدا ریزش گرفتم با اینکه شیردهی نداشتم. رفتم بیوکسین قرمز گرفتم ببینم چی میشه
به نام خدا هیچچچچ
هیچ رسیدگیای خدادادی کراتینس😂😂
هر از گاهی کششو باز میکنم یه هوای بخورن و از حبس آزاد بشن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.