۱۱ پاسخ

من اگ برسم بهش لوس میشه مرض میگیره نمیکنم در نتیجه

ماسک داخل حمام و بعد حمام میزنم و اینک خیس شونه نمیکشم همین😁

میبرم حموم میشورم میبافم😂😂

ریزش آنچنانی ندارم
شامپو و ماسک مو دارم تو حمام میزنم همین

زینک پلاس میخورم و روغن آرگان میزنم. ریزش داشتم خیلی تازه شروع کردم ببینم نتیجه میده یا ن

هیچی😂😂😂شونه کردنش هم معضله موهام نرمه همش گره میخوره

نرم کننده و ماسک مو

جدیدا ریزش گرفتم با اینکه شیردهی نداشتم. رفتم بیوکسین قرمز گرفتم ببینم چی میشه

به نام خدا هیچچچچ

هیچ رسیدگی‌ای خدادادی کراتینس😂😂

هر از گاهی کششو باز میکنم یه هوای بخورن و از حبس آزاد بشن همین

سوال های مرتبط