هندونه خوردم شکمم سفت شده خیلی.طبیعیه؟
خیلی اذیتم

۴ پاسخ

من خوردم
چیزیم نشد. نمیدونم والا

طبیعیه منم به این روز افتادم باد کردم شدید🥴
تازه لوبیا هم خورده بودم واااای داشتم میمردم

برو جیش کن خوب میشی

ارع.

سوال های مرتبط