سلام بچه‌ها با بعد امگا ۳ چایی میشه خورد مشکلی نداره؟؟

۴ پاسخ

بعد هر قرصی چای نمیخورن مهم نیست چ قرصیه فاصله بنداز

امگا ۳حلا در چربیه سعی کن همراه غذا ک خوردی یه نیم ساعت یه ساعت بعد چاییتو بخور

من نشیدم بگن بده ولی امگا سه رو بد غذا میخورن که جذبش قوی تر باشه
بد غذا چای بخوری اذیت نمیشی؟

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ودوم بارداری