افسردگی بعد زایمان چطوریه
علائمش چیه 😕🥹

۴ پاسخ

عصبی هستی ، یه لحظه خوبی یه لحظه توی خودتی
حس و‌میل غذا خوردن هم نداری ، حوصله شوهر که اصلا نداری
خوابت میاد ، بچه اگه یکم زیادتر گریه کنی حرصت میگیره و خیلی عصبی میشی
همه اش دلت میخواد گریه کنی و جیغ بزنی
یوقتایی میگی کاش خودت و بچه نباشید

من داشتم
چون خیلی گریه میکرد ازش بدم میومد میگفتم کاش دیگه نفش نکشه ( زبونم لال شه )
ولی خیلی با مامانم درد و دل میکردم روزی چندساعت گریه میکردم
تقریبا دوماهه ک شد بهتر شدم

با آهنگ شادم گریه ات میگیره😐😂

اگر بچه رو کلا ول کنی بهش شیر ندی بغلش نکنی طوری که بقیه بچه رو نگه دارن خودت هم فقط بخوابی حالت بد باش وگریه کنی افسردگی ولی اینکه در کنار بد بودن حالت به بچه برسی طبیعی از این شرایط رد میشی

سوال های مرتبط

مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان tiamis 🧸🍯 مامان tiamis 🧸🍯 ۱۳ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی